سلام به اونایی که دلشون شکسته اما دل کسی را نشکوندن
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بی وفاترین یار و آدرس taranejon20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 4544
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

بی وفاترین یار
سه شنبه 12 مهر 1398برچسب:, :: 2:0 ::  نويسنده : م.ترانه.م       

                             

سلام دوستان

من ترانه هستم .28 سال دارم. 



نظرات شما عزیزان:

پارسا
ساعت14:08---2 فروردين 1391
همیشه عادت داشتم برای گفتن حرف هایم کوتاه سخن بگویم
این بار هم کوتاه میگویم
سال نو مبارک


پارسا
ساعت13:44---8 بهمن 1390
سلام ترانه جان!!!

آپــــــــــــــــــــــم بدو بیا


ovies
ساعت19:00---10 آذر 1390
گفتند: با باران می‌آیی تو

باران که از دلتنگی و این حرف‌ها چیزی نمی‌داند.

پرونده‌ها را بازبینی می‌کنم، اما

در لابلای این همه اوراق

پیداست هرگز هیچ بارانی نباریده ست.

سرد است آغوش جهان بی تو ...

و هیچ خورشیدی

از عهده سرمای این دیوارها و صندلی‌ها بر نمی‌آید ...!
(سلام،لینکت کردم در ضمن این اسم وب من داخل وبلاگت خرابه یعنی نمی شه روش کلیک کنی لطفا درستش کن.با تشکر اویس


پارسا
ساعت2:28---30 آبان 1390
سلام دوست عزیز

وب بسیار زیبایی داری

مطالبت خیلی جالب و زیبا بود

خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و حتما نظر خودت رو بیان کنی ممنونپاسخ:سلام زحمت تبادل لینک بر عهده شما من هر کار میکنم لینک نمیشه برام توضضیح بده چطوری لینک کنم ممنون دوست عزیز


عطیه
ساعت4:14---27 آبان 1390
khoshgel boda movafagh bashi tarane jonnnnnnnn pish manam bia

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: